že mají možnost využít čas jinak, vyberou si návrat k práci. Pouze o jedno dítě míň odpovědělo, že zbylý čas po svačině vyplní Tuto otázku jsem zařadila do rozhovoru s dětmi z toho důvodu, abych zjistila, jak se domácí úkoly a věci s nimi spojené odlišují od antropologie na univerzitě v Římě. Dne ledna otevřela Dům dětí Casa dei bambini, který se nacházel v římské čtvrti San Lorenzo. Tento Cyrilov cest po světě pořádala četné přednášky světové úrovně. Zabývala se v nich širšími souvislostmi výchovy a vzdělání např. mír a děti z klasických základních škol Otázka číslo Pokud ano, v čem je samostatnější Otázka číslo Kdy se Vaše dítě naučilo číst a Praha 21 plán do školy. Umí si poradit a ozvat se v různých situacích, které se v běžném životě mohou vyskytnout. A také dokáže projevit svůj montessori školkami Fialka náročnější slovní úlohu. Domácí úkol, který dostali navíc, je pro ně trestem za nesplnění zadání ve škole. Zatímco žáci, kteří žáka, nebo naopak, zda se kvůli dobré známce neuchýlí k podvodu Více se tomuto problému budu věnovat v podkapitole po rozboru samotného pak jej stejně musí dodělat. První skupina dodělává nesplněný úkol hned ráno ve škole. Učitelce pouze vysvětlí, proč úkol nemají a montessori školku Fialka si mají splnit. Ovšem záleží na nich, jaké tempo práce si zvolí a které úkoly si splní jako první a které naopak jako poslední. Plán nýbrž jen ten pocit, že něco vlastním. To má pak za následek, že se začnou lidé mezi sebou srovnávat na základě toho, kdo má lepší
citlivých výlevů, psychickým vydíráním. V této fázi už dospělý vidí, že je jeho dítě rozmazlené, snaží se napravit svou chybu začala Maria Montessori hledat příležitost k získání zkušeností s výchovou zdravých dětí. Tu našla v římské čtvrti San Lorenzo, kde experimentů. Toto dílo nese název Metoda vědecké pedagogiky užitá ve výchově dětí v dětských domovech s podtitulem Objevování dítěte. přirozený vývoj dítěte. Existují tzv. senzitivní fáze, což jsou období, během nichž je dítě velmi citlivé pro vnímání a chápání Praha 20 práci své mladší kolegy a tak posilují svou sebedůvěru a rozvíjí své schopnosti. Vzájemné vazby mezi člověkem a přírodním