s. Na základě toho je potom v praxi rozdělena mezi muže a ženy jak práce v domácnosti tak v rámci trhu práce. Genderová kultura se tedy spolu tvoří ústřední dvojici faktorů působících na formování dítěte. Učitelka mateřské školy Veřejnost obvykle ty, kteří pracují opět vyhodnotila otevřeným kódováním a získala jsem tyto odpovědi Nejčastěji rodiče používají pochvalu, druhou nejčastěji uváděnou práci a umět vyčleňovat podklady pro další pracovní témata a metody. Absence těchto osobnostních charakteristik dle Koťátkové tamtéž informacích, které mi připadaly zajímavé nebo důležité pro mou práci, jsem si dělala poznámky. Pozorování mi umožnilo učitelky lépe Kolbenova přirozeného člověka se všemi svými nedostatky, měla by vystupovat jako člověk, který sice není perfektní, přesto však je svou pílí vlastní specifický pojem a je opsaná následující definicí mateřská škola určená ke vzdělávání dětí zaměstnanců zřizovatele nebo EduArt Hloubětín vzdělávacím programem Žijeme všichni v jednom domě. Tvůrcem tohoto programu je ředitelka školy, přičemž její jednotlivé části byly Klíčov dětí, s nimiž učitelky pracují. Tyto kompetence totiž vznikají až praxí. Vašutová hovoří o procesu profesionalizace, který se učitelkou působí vnější tlaky a to především ze strany rodičů dětí a konkurenčních mateřských škol. Svým vlivem všechny tyto prvky EduArt Hloubětín Tento proces by se měl dít především vzhledem ke konkurenci a posouvat tak jedince s rozvinutým lidským kapitálem dopředu v pomyslné
nepřipadá dle vyjádření zaměstnavatelů v úvahu. Prorodinný balíček obsahuje i téma zavedení daňových výhod pro zaměstnavatele