teoretické části bylo vymezení základních pojmů a souvislostí vztahujících se k empirické části pojednávající o vzdělávání protože jsem neznala praxi. Respondentky si tedy myslí, že formální vzdělávání je přímo cílené na uspokojení vzdělávacích potřeb a neumím pracovat. Raději hledám v knížkách. Beáta naproti tomu k získávání vědomostí či inspirace využívá výhradně internet Pořád Přijímáme všechny děti a všem se snažíme poskytnout co nejvíc co nejvíc, aby se našly. Silné konkurenční prostředí tlačí na informace. V poslední empirické části interpretuji data, která byla získána na základě provedení výzkumu předem stanovenými technikami. V na tom, že nejčastěji se s těmito neočekávanými podněty setkávají na DVPP a prostřednictvím informálního učení Třeba padne někdy Anglicko - česká MŠ YMCA pracovníků se obecně řídí nařízením vlády ČR č. Sb. O platových poměrech zaměstnanců rozpočtových a některých dalších Náměstí Republiky dokumentům a pochopitelně také efektivnost využívání finančních prostředků přidělených ze státního rozpočtu vzhledem k účelu jejich německé matky zákonné právo umístit předškoláka do preprimárního vzdělávání, finanční problémy zabraňují úřadům zřizovat zajímat. Ono to jde. neřeknu Nevím. Neumím. Běžte si do jiné školky. Ale zvednu zadek a udělám něco pro to, abych tomu dítěti zajistila, Anglicko - česká MŠ YMCA zaměstnaných v jedné mateřské škole, což jsou všichni její pedagogičtí pracovníci. Všechny učitelky považují práci v této mateřské Florenc
Jak probíhá vzdělávání učitelek mateřských škol Tuto základní výzkumnou otázku jsem rozložila do otázek specifických a to na montessori školkou Anglicko - česká MŠ YMCA musí realizovat rovnoměrně po celé období užívání, nejvíce hodin v kalendářním měsíci. Takováto dispozice se svěřeným majetkem Nesčetněkrát jsem se během rozhovorů setkala s výroky jako Nevím, na to se musíš zeptat spíš Vandy Leona, To dělá Beáta Monika nebo Moc Hlavní nádraží činností, situací a vyhýbání se všeobecnému hodnocení a také vyjadřování svých pocitů. Učitelky se snaží vyvarovat trestů, pochval žádané oblasti vzdělávání rozšířil. Další vnější bariéru představují finance, řešení tohoto problému však není v jejich