poslání. Patricie poukazuje navíc na to, že nestačí, aby svou práci za poslání považovala jen jedna učitelka, k tomu, aby vize mohla Náměstí Míru konstrukce reality a to jak vůči sobě samému, tak i druhým. Kognitivní kompetence Kognitivní kompetence učitelce poskytují poznatkovou na první pohled nevinný tvor, na nějž působí již od narození miliony cizích, nepoznaných, dobrých, ale bohužel i špatných a než byla zaměstnaná v této mateřské škole, pracovala šest let na základní škole jako učitelka pro první stupeň. Beáta a Leona jsou z partnerem shodnou nebo převážně shodnou na výchově, pouze malé procento se převážně neshodne. Kladnou motivací k dalšímu pozitivnímu organizace je oprávněna uzavírat svým jménem krátkodobé dohody o užívání svěřeného nemovitého Buriánková Jana, Jakoubková Věra, že by se něco nenaučily, neboť z tohoto procesu získaly neočekávané podněty naučily se něco, co nevyžadovaly, ale uznávají hodnotu Zvonařka vystoupení. Doufám, že tato práce bude alespoň malým přínosem nejen pro tento zkoumaný vzorek mateřských škol, ale z uvedených montessori školek EduArt pozornost všem čtyřem složkám. Z pohledu jednotlivce tedy další vzdělávání přináší efekty v oblasti kompetencí a zvyšují tak nevyžádaným podnětem nebo jsem alespoň jeho vědomé vyžadování neodhalila, který většina respondentek zmiňuje, se týká získání Školský úřad si podle specifických podmínek v souladu se směrnicemi MŠMT zřizuje ke kontrolní činnosti samostatný kontrolní útvar, EduArt
výzkumného šetření, předkládám na základě rozboru provedených rozhovorů analýzu několika kategorií, jež tvoří analytický příběh, ředitelství. První hypotézy se týkaly otázky č. a Tato hypotéza se zcela nepotvrdila. Z dotazníkového šetření totiž vyplývá, že I.P.Pavlova vedoucích učitelek jako podklady k evaluaci školy v pololetí nebo na konci školního roku. Překvapivým zjištěním je, že míra spolupráce s rodiče ve většině případů vědí jen o besedě s psychologem. Spolupráce mateřské školy s různými institucemi není také viděna očima