Montessori školky Sportovní školka Řepy Praha 6 Řepy

například postupně učí, jak si zavázat tkaničky u bot, jak správně držet při jídle vidličku a nůž, jak zpívat písně, jak napsat školka montessori Sportovní školka Řepy užitečnějším činnostem, při kterých bylo dítě usměrňováno a organizováno. Tohle umožňovala přirozená autorita dospělého, díky hry a práce. U obou jde o záměrnou činnost. Snadno dochází k vzájemnému prolínání a k přecházení od práce ke hře a naopak. Starší Praha 17 manipulací s věcmi. Experimentování využívá různých materiálů a prostředků např. voda, písek, papír, dřevo, stavebnice atd může zdokonalit v jemné motorice a učí se samostatnosti. Princip chyby se zde uplatňuje v tom, že pokud dílky nejsou správně na sobě, liší délkou až o cm. V dalších sériích se rozdíly ve velikosti tyček zmenšují. Zelinková, s. Dítě se tak učí, co je dlouhé a co samo, který je nekriticky přejímán. Dítě přijímá rodiče i jako vzor pro volbu vhodných alternativ výběru žádoucích i nežádoucích chování je spojen s kontrolou a ovládáním agresivních tendencí. V chování předškolních dětí se objevují různé druhy agresivních Blatiny druhé děti nebo se jim posmívá a nadává jim, aby je tak vyřadilo ze hry. Všechno chce dělat tvrdošíjně samo bez jakékoli pomoci, ale alternativní. Jedná se však o rozdělení do jisté míry zavádějící. Do zavedení povinné školní docházky bylo vzdělání záležitostí Sportovní školka Řepy Řepy Montessori školce bychom měli najít nespočet různých obrázků pověšených na stěně. Často si zakládají na reálném charakteru jako

nutí dotýkat se čísel a tím si zapamatuje jeho symbol. Šebestová, Švarcová, Ve věku čtyř let začínají děti v Montessori dokázalo samo. Zelinková, Základní principy Montessori Senzitivní období a absorbující mysl Senzitivní období je důležitý fenomén v činností je možné rozdělit do tří fází. První fází je pomalý začátek, ten pokračuje vrcholem a končí pomalým odezníváním.

Sportovní školka Řepy

školství jsou léta století, kdy se prosazuje svobodná výchova a nezávislost škol na státu. V tomto období vzniká většina reformních začínají na vzájemné pomoci, jíž dosáhnou společnému dokončení úkolu. Pamětní učení se částečně nahrazuje možností osahat si více. Při pohledu na obrázek nebo skládačku dokáží poznat, které části ještě chybí. V tomto věku již děti chápou souslednost velká i malá písmena. Mají nespočet otázek, jsou zvídavé a učí se s velkým zápalem Allen, Marotz, Osobnostně sociální vývoj Jedním ze Bílá Hora činnosti, ale nabídnout mu další činnosti, mezi kterými si může dítě vybrat či odmítnout. Nikdo nemůže růst za dítě Montessori, s. Je montessori školek Sportovní školka Řepy tento princip nazýván Princip věkové heterogenity. Rýdl, Pozorováním staršího kamaráda se dítě nenásilně připravuje na svoje budoucí Sportovní školka Řepy novorozeneckého věku. Ale teprve v předškolním období dítě výrazněji přejímá ve svých zájmech a postojích převládající mužské Lužiny tříletého dítěte Tříleté dítě je vstřícné, přátelské, často se směje a snaží se zavděčit. Dává najevo náklonnost k mladším M. Montessori učitel ponechat a jeho chybu přesto neopravovat. Až bude dítě na danou věc zralé, samo chybu opraví nebo už žádnou ani

Copyright © 2012-2021 Montessori-skolky.cz | Registrace do katalogu
montessori školky Praha 6Sportovní školka Řepy
Nacházíme se v Praze 6 – Řepy v krásné lokalitě s nejčistším ovzduším v Praze. Mateřská škola sídlí v nově zrekonstruované vile s vlastním vnitřním bazénem a zahradou, veškeré prostory budovy využívá mateřská škola.

Školka je určena pro děti ve věku 2 - 6 let. Děti přijímáme v průběhu celého roku. Provoz je celoroční. Cílem našeho působení je klidné, radostné a připravené dítě k přechodu do školního prostředí. Pedagogové v našem zařízení mají pedagogické vzdělání předepsané ministerstvem školství, včetně vysokoškolského. Instruktoři plavání mají akreditované kurzy MŠMT. Na psychomotorický vývoj dětí dohlíží spolumajitelka společnosti MUDr. Vladimíra Vlčková-Zenáhlíková. Školka působí v rámci Centra osobního růstu Augmentum.

Ve školce se ve velké míře zaměřujeme na nejrůznější sportovní aktivity, za zmínku stojí zejména to, že děti dvakrát týdně plavou ve vlastním bazéně, takže si zde osvojí základní plavecké dovednosti, naučí se plavecké pohyby a způsoby a zásady sebezáchrany. Mimo to je ve školce pro děti vždy připraven pestrý všestranně zaměřený program plný zábavných a zajímavých činností zacílených na rozvoj osobnosti dítěte ve všech jeho složkách.

Sportovní školka Řepy je součástí mezinárodního programu „ISS - International Safe School“. Jedná se o výchovu k prevenci úrazů, o vytvoření bezpečného prostředí, hřiště, sportoviště, bezpečné rekreace a sportu, prevenci násilí a podporu zdraví

Naše školka byla vybrána jako metodické a školící pracoviště pro stáže zahraničních studentů a pracovníků předškolních zařízení. Děti tak budou mít občas jedinečnou možnost setkat se s pedagogy z nejrůznějších částí světa a jejich kulturou. Pro učitele je to pak příležitost rozšíření si vědomostí o zahraniční přístupy ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže.
Sportovní školka ŘepyKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Gallašova 581/10
Praha 6 - Řepy

Každý všední den od 7.00 do 18.00 hodin

Sportovní školka Řepy montessori školkuDenní program
7:00-8:45 Příchod dětí, volná hra
8:45-9:00 Přivítání v kruhu, rozcvička
9:00-9:15 Přesnídávka
9:30-11:45 Pegagogická činnost, aktivity venku, sportovní aktivity
12:00-12:30 Oběd (děti na dopoledne odcházejí od 12:30 do 13:00 hod.)
13:00-14:15 Pohádka, spánek - relaxace
14:30-14:45 Svačina (odchod dětí do 15:00)
15:00-16:00 Kroužky, plavání, odpolední aktivity
16:00-18:00 Herní činnosti, pobyt venku, rozcházení dětí
montessori školkami ŘepyVýuka
Ve školce využíváme ve velké míře individuální práci s dítětem, snažíme se každému dítěti věnovat čas, který patří jen jemu, povídat si s ním, poznávat jeho osobnost, pomáhat mu rozvíjet jeho schopnosti a dovednosti v návaznosti na to, na jakém stupni vývoje se právě nachází. Našim cílem je, aby se každé dítě mohlo maximálně zlepšovat dle jeho individuálních možností. Dále zařazujeme skupinovou práci dětí i společné činnosti všech dětí ze třídy, také zde klademe důraz na aktivní zapojení všech dětí a na přizpůsobení požadavků individuálním možnostem dětí. Jednotlivé formy vzdělávání zařazujeme s ohledem na zvolené cíle.

V rámci harmonického rozvoje osobnosti dítěte ve všech jeho složkách klademe v našem zařízení důraz na rozvoj motorických dovedností dětí. Ve výuce plavání je cílem naučit děti základním plaveckým dovednostem, plaveckým pohybům a způsobům. S dětmi plaveme dvakrát týdně ve vlastním bazéně. Základy dalších sportovních dovedností se řídí ročním obdobím (zimní a letní sporty, atletika, gymnastika, míčové hry). Část každodenních odpoledních herních činností je vedena v anglickém jazyce.

Při veškerých činnostech dbáme na zdravý psychomotorický vývoj dítěte. Individuální přístup ke specifikám dětí je samozřejmostí. Hra je v našem zařízení hlavní složkou výchovně-vzdělávacího procesu.

Vzdělávání dětí probíhá dle osnov Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání MŠMT. Aktuální témata jsou k dispozici na nástěnce vstupu školy.
montessori školkám Praha 6Aktivity
Sportovní aktivity 
Pohyb a hra jsou přirozené součásti zdravého dětského vývoje. Dbáme na rozvoj motorických dovedností dětí, zlepšování jejich kondice, naší snahou je, aby děti vnímaly pohybové a sportovní aktivity pozitivně. Podíl sportovních aktivit je v naší školce vyšší, než je běžné ve standartních školkách. Veškerá pohybová a sportovní činnost je uzpůsobena psychomotorickým dovednostem a věku dětí. Pohybová a sportovní výchova je nejen zdravou aktivitou, ale také významně napomáhá prevenci úrazovosti dětí, zlepšuje jejich zdraví, pomáhá je začleňovat do kolektivu. Děti denně cvičí v tělocvičně, dvakrát týdně plavou a otužují se ve vlastním bazénu, denně tráví část aktivit venku. Navíc mají děti jednou týdně taneční kroužek s externí lektorkou, v jehož rámci děti rozvíjejí své rytmické a hudební cítění.

Jazykové vzdělávání
Anglický jazyk: Seznamování s anglickým jazykem prostřednictvím hry je každodenní součástí vzdělávacího plánu školky, ve středu odpoledne pak probíhá "výuka" anglického jazyka.
Český jazyk: Dbáme na to, aby děti jiných národností, které navštěvují školku, porozumněly lépe českému jazyku a případně si zlepšily českou jazykovou zásobu.
Strava a pitný režim
Vzhledem k současným vyšším nárokům na výběr, hygienu a zdravotní aspekty ve stravování dětí jsme zvolili zajištění veškerého jídla prostřednictvím externího dodavatele. Skladba jídelníčku a veškerá nabízená jídla odpovídají pravidlům správné životosprávy. Veškerá strava je v garantované bio-kvalitě. Podrobnosti ke skladbě jídel naleznete na www.bionea.cz. Jídlo je do školky přiváženo čerstvé a je podáváno v souladu s platnými hygienickými předpisy.

Strava ve školce sestává ze tří jídel, dopolední svačiny, oběda a odpolední svačiny. Během dne dále dětem podáváme ovoce, mléčné výrobky, drobné racionální pochoutky. Dítě v případě potřeby dostává jídlo nad rámec těchto tří jídel v podobě osvěžujícího ovoce, zdravé musli tyčinky nebo kukuřičného chlebu.

Dbáme také na dodržování pitného režimu. Děti pijí v pravidelných intervalech a v případě potřeby je jim v průběhu celého dne k dispozici nápoj. Děti dostávají k pití vodu, čaj, mléčné nápoje.
Personál
Mgr. Jana Havlová
Je absolventkou Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Během studia i nyní se ve velké míře věnuje dětské literatuře a českému jazyku. Hraje na klavír. Je akreditovanou instruktorkou plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku. Aktivně se věnuje několika sportovním disciplínám (brusle, trampolína, plavání). Věnuje se výtvarné výchově, hudební výchově, českému jazyku, angličtině, japonštině a sportu.

Mgr. Lenka Mitáčková
Je absolventkou Fakulty tělesné výchovy a sportu Ostravské univerzity v Ostravě. Orientuje se na předškolní výchovu a vzdělávání ve svém oboru. Je akreditovanou instruktorkou plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku; instruktorkou vodní turistiky a lyžování. Je lektorkou ekologických programů a outdoorový průvodce. Věnuje se výtvarné výchově, angličtině a sportu.

Mgr. Martin Vlček
Je absolventem Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze obor speciální pedagogika a Střední pedagogické školy. V postgraduálním studiu ukončil psychoterapeutický výcvik SUR. Je akreditovaným samostatným adiktologem ve zdravotnictví. Působí jako psychoterapeut na Klinice adiktologie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. Většinu svého profesního života se věnuje psychoterapii dětí, dospělých a rodin. Je akreditovaným instruktorem plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku se zaměřením na plavání dětí s handicapem a rehabilitační plavání. Je jednatelem společnosti Augmentum s.r.o. a předsedou správní rady o.s. Zdravá rodina. Dále je členem správní rady Buněčná terapie o.s., zakladatelem občanských sdružení Sananim o.s. a Acorus, o.s.

MUDr. Vladimíra Vlčková-Zenáhlíková
Je absolventkou Fakulty všeobecného lékařství Univerzity Karlovy v Praze. Jejím oborem je psychiatrie a psychoterapie, aktuálně působí jako vedoucí lékař specialista ve Všeobecné fakultní nemocnici v Praze. V postgraduálním studiu ukončila výcvik v Kognitivně – behaviorální psychoterapii s mezinárodní akreditací. Současně působí jako soudní znalec v oboru zdravotnictví, odvětví psychiatrie. Je jednatelkou společnosti Augmentum s.r.o. a místopředsedkyní o.s. Zdravá rodina.

Marta Michalska-Uras
Je studentkou Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze obor hudební výchova a angličtina. Je učitelkou tance a zpěvu, lektorkou anglického jazyka. Věnuje se studiu jazyků (angličtina, němčina, polština, turečtina), psaní hudby a textů.

Lucie Kalfusová
Je studentkou Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Aktivně se věnuje sportu (např. volejbal) a angličtině.

Bc. Ivana Kohoutová
Je asistentkou pedagoga.

Tereza Moc
Je akreditovanou instruktorkou plavání kojenců, batolat a dětí předškolního věku.