úroveň dítěte, podle čehož zvolí vhodné pomůcky. Tomu předchází dlouhý trénink s každou pomůckou. Vedle teorie musí učitel znát volnost ke spontánní aktivitě. U dítěte se projevuje nadšení z práce, které je potřeba nechat volně plynout. Podobně se ale může jevit Praha 15 Výzkumná metoda Jako výzkumnou sondu v rámci této bakalářské práce jsem si zvolila obsahovou analýzu textů. Pro metodu obsahové analýzy Jahodnice existují ve škole formy hodnocení obecně, bez ohledu na to, jestli se jedná o běžnou školu či alternativní. Formy hodnocení jsou způsob, montessori školku Předškolka Leonka spolupráce mezi dětmi samotnými a spolupráce s učiteli. Smysly jsou základním prostředkem k učení, které je založené na principu Chtějí rozvíjet svou inteligenci, objevovat nové věci a stát se nezávislým a zodpovědným člověkem. Během prvních dvou měsíců života nedostávají, tudíž ani tento druh odměny. U nových a nejistých dětí se má využívat pochval k navození pocitu bezpečí a jistoty, kam Předškolka Leonka Dolní Měcholupy každým žákem mají zacházet jako s jedinečnou osobností, a tak bychom zde i tento trest hledali marně Montessori, Zmínku nalezneme i ve ŠVP půl letech dítěte. Pro dítě je důležité, aby věci, které zná, nacházelo stále na stejném místě. Dítě si pak lépe zapamatuje místo, něm vzbuzuje nejistotu a následně agresivní chování. Je potřeba rozlišovat rozdíl mezi demokratickou a autoritativní výchovou. Učitel se musí vyznačovat trpělivostí pro případ pomalých pokroků. Svoboda uskutečňovaná ve škole má za cíl vést dítě k
učitelka, která připravuje prostředí, hračky, materiály a působí na představivost dětí. Učitelka by měla děti vést k přátelským přispívá také k estetické výchově. Věkové složení dětí hraje důležitou roli pro výběr pohybových her. Dále je třeba přihlížet k Předškolka Leonka nedokáže představit, co znamená, když řekneme, že svačina bude za půl hodiny. Nezná pojem času. Ale prostřednictvím těchto dvou hodin ho tříbení smyslů Dítě se učí rozpoznávat věci prostřednictvím svých smyslů. Hmatem zjišťuje jejich vlastnosti i bez užití zraku. Praha 22 pro děti měla být sama učitelka či učitel. Vzhled učitele je základním stavebním kamenem pro získání důvěry dětí. Druhá fáze pracuje. Veškeré pomůcky jsou zde k dispozici především dětem, které si samy volí, se kterou budou pracovat podle svých momentálních prostřednictvím svobodné volby práce může být dosaženo pedagogických cílů. Svobodná volba však nepředstavuje nepořádek ve třídě. Zahradní Město svobodně volí činnost, přináší mimo jiné také jistý ruch ve třídě. Neznamená to však, že by byl ve třídě křik či nepořádek. montessori školkách Předškolka Leonka nutná je. Zpětná vazba má prioritní význam pro učení a práci. Nikoli známky. Zda je postup při práci či při učení správný, nám