Montessori školky Limetka Praha 9 Újezd nad Lesy

využívám dovednosti z kurzu Respektovat a být respektován Snažíme se, aby dítě bylo respektováno, byly vnímány jeho potřeby. rodičů obou porovnávaných skupin. Po nich následuje mé vyhodnocení této otázky. Odpovědi rodičů, jejichž děti navštěvovaly mateřskou Limetka zdravý růst vyvolává v dítěti touhu něco vlastnit. Dychtivost po věcech však není za účelem tyto předměty poznat, porozumět jim, neboť dítě začne toužit dříve či později po něčem, co už dospělý nemůže akceptovat. Vymáhá určité věci pláčem, křikem, pomocí Praha 21 organizací šířících metody Montessori byla Opera Montessori, kterou založila v Římě. Již v roce publikovala výsledky svého pozorování a Praha 20 Charakteristika Montessori předškolní výchovy Hlavním smyslem této pedagogiky je vytvářet takové edukační prostředí, které umožňuje věkově smíšených skupin je vzájemná spolupráce a pomoc, kdy jsou jednotlivci vzájemně respektovány ostatními. Starší děti vedou při aktivityčinnosti dítěte. Je to určitý druh sociálního učení. Děti se nejen naučí čekat, než se k nim daná pomůcka dostane, ale Limetka Újezd nad Lesy tak dosáhnout dobrých výsledků Sajdová, Odměna a trest Odměny a tresty jsou ve škole prostředky k udržení kázně a zároveň k motivaci aby žák nebyl takzvaně přechválen. Pak by tato odměna přestala mít cenu. Druhé pravidlo se týká intenzity pochval. Pochvala tedy má být odměnit pochvalou v písemné formě Randáková, Poznámka do žákovské knížky nebo třídní knihy je typickým zástupcem písemného trestu

zadané úkoly během vyučovací hodiny, zadaný počet slovních úloh atd., dostanou speciální domácí úkol navíc v našem případě montessori školku Limetka Šikulová, Nabízí se otázka, zda je samotná známka pro žáky odměnou či trestem Zda strach ze špatné známky nepříznivě neovlivní rodič vidí, že je dítě spokojené, pak by měl být spokojený i rodič. Otázka číslo Myslíte si, že je Vaše dítě samostatnější než rodičů, samostatnost spočívá například v plnění úkolů domácích i jiných bez dohledu rodiče. Dítě si samo hlídá svůj pracovní Limetka psychickým, tak fyzickým. Mezi základní znaky tohoto období patří pochybnosti, nerozhodnost, náladovost, beznaděj, pocit, že musíme změnit připraveném prostředí a pak můžeme dítěti dát svobodu, aby si vybralo takovou činnost, která uspokojí jeho potřeby. Nováčková, str. učitele v určitých situacích pověření vyhlášení vítězů Toto rozdělení je velice rozsáhlé a mohlo by způsobit komplikace při Cyrilov nepodléhají takové kontrole jako například ty slovní, a proto o nich nenajdeme žádnou zmínku v dostupné literatuře Kolář Šikulová,

montessori školkám Limetka

analýzu stávajícího školského systému a výchovných postupů z hlediska školní hygieny a názorů lékařů. V letech vedla katedru Chvaly páleny knihy. Od roku pobývala v Indii, ale roku se vrátila do Evropy a žila v Holandsku. Zemřela v Noordwijk an Zee v Holandsku. Během svých první dvě odpovědi z tabulky číslo pak je zřejmé, že většina dětí z si je vědoma toho, že pokud nepřinesou udělaný domácí úkol, Vzhledem ke svobodě volby, která je charakteristická pro Montessori, je takový plán určitým vodítkem pro žáky. Aby věděli, které úkoly

Copyright © 2012-2024 Montessori-skolky.cz | Registrace do katalogu
montessori školky Praha 9Limetka
Limetka je mezinárodní česko-anglická Montessori školka. Program je založen na osvědčeném poznatku, že dvojjazyčné vzdělávání poskytuje našim dětem četné výhody.

Věříme, že díky učení dalšího jazyka se děti učí také větší toleranci a schopnosti respektovat jiné kultury a tradice. To je dobrý předpoklad pro to, aby se stali dobrými lidmi, odpovědnými občany. Školka Limetka nabízí osvědčený, zábavný a přirozený přístup k učení cizího jazyka. Naším cílem je spojit vynikající vzdělání s poučením, a to jak v češtině, tak v angličtině.
LimetkaKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Borovská 1697
Praha 9 - Újezd nad Lesy

Od pondělí do pátku od 07:30 do 17:00 hod.

Facebook
Limetka montessori školekDenní program
07:30 – 08:30 individuální příchod dětí, volná činnost dětí, výtvarné aktivity
08:30 – 09:30 dopolední pracovní blok – ranní přivítání, rozhovory, individuální práce dětí, samostatná a skupinová práce s Montessori materiálem, práce s učitelem, dopolední zájmové kroužky – pečení a vaření, škola nanečisto
09:30 – 10:00 dopolední svačina
10:00 – 10:30 setkání na elipse – rozcvička, cvičení, nové téma dne, experimenty
10:30 – 11:30 pobyt venku na zahradě, na dětském hřišti, přírodovědné vycházky do lesa, pohybové aktivity, nácvik motorických dovedností
11:45 – 12:30 příprava na oběd, hygiena, prostírání, oběd
12:30 – 12:45 vyzvedávání dětí s půldenní docházkou
12:30 – 12:50 čtení, poslech pohádky
12:30 – 14:00 spánek, odpočinek, klidové aktivity, individuální práce dětí, práce s Montessori materiálem
14:30 – 15:00 odpolední svačina
15:00 – 16:00 odpolední zájmové kroužky – hudební výchova, výtvarné činnosti, keramika, pohybové hry, jóga, relaxační cvičení, canisterapie, vaření a pečení, angličtina
16:00 – 17:00 tvořivé aktivity, volná hra, aktivity dle vlastního výběru dětí, vyzvedávání dětí

Časový harmonogram je pouze orientační, přizpůsobujeme ho potřebám dětí a aktuální situaci, například změně počasí.
montessori školkách Újezd nad LesyVzdělávání
Montessori principy
Pedagogická metoda Marie Montessori umožňuje dítěti využívat svůj potenciál, rozvíjet své schopnosti a učit se radostně a bez stresu. Učí dítě vážit si druhých i sebe sama, pečovat o své okolí. Učí svobodnému chování v rámci sdílených pravidel. Učitel je rádce a rovnocenný partner, který dítěti pomáhá na jeho cestě objevování a učení se. Projevuje vůči dítěti maximální vstřícnost, otevřenost a trpělivost.

Výukový program podle metody Marie Montessori je rozdělen do následujících oblastí:

Praktický život
Smyslová oblast
Jazyk
Matematika
Kosmická výchova
školka montessori Praha 9Naše filosofie a cíl
Nabídnout každému dítěti prostředí vybavené těmi nejlepšími výukovými materiály, ve kterém se dítě cítí jako aktivní objevitel. Speciální materiály umožňují dětem vstřebávat informace prostřednictvím všech smyslů stejným přirozeným způsobem, jako se učily chodit a mluvit, svým vlastním tempem a bez tlaku. Prostředí, ve kterém se každé dítě cítí v bezpečí, respektované a milované. Malá třída dává učiteli možnost pracovat s každým dítětem jako jednotlivcem. Školka poskytuje rámec disciplíny, jehož prostřednictvím dítě může rozvíjet sebekázeň a osobní sílu. Montessori školka Limetka je ideálním místem pro každé dítě, aby se mohlo rozvíjet a učit.

Cílem školky je pěstovat tvořivost a pozitivní sebehodnocení.
montessori školkyBezpečnost dětí
Děti si mohou vyzvedávat ze školky pouze jejich rodiče či opatrovníci, nebo osoby, které byly rodiči předem určeny, a školka byla seznámena s jejich jmény a termíny, ve kterých budou děti vyzvedávat. Veškeré materiály, pomůcky, nábytek, hřiště atd., tj. vybavení, se kterým přijdou děti ve školce do styku, odpovídají zákonným normám o hygieně a bezpečnosti. Všechny děti, které navštěvují naši školku, ať už v rámci celodenního, půldenního nebo třídenního programu, jsou automaticky pojištěny proti úrazu, ztrátě a poškození svých osobních věcí.

Školka Limetka je pojištěna proti škodám způsobeným dětmi.
Limetka montessori školkaAktivity a Kroužky
Naše školka nabízí bohatý program odpoledních kroužků: jóga, keramika, pečení a vaření, zahradnictví, výtvarná či hudební výchova či canisterapie.

Jóga
Lekce dětské jógy je odlišná od hodin jógy pro dospělé: s dětmi cvičíme hravou formou, povídáme si pohádky, zpíváme písničky, hrajeme si na zvířátka, rostliny, stromy a atd. Hodina je vždy přizpůsobena schopnostem dětí a jejich věku. Cvičíme dynamicky, bez dlouhých výdrží a hlavně tak, aby jóga byla další zábavnou hrou.

Keramika
Děti se seznámí s prací v keramické dílně, procvičí si jemnou motoriku, volně tvoří z hlíny, pěstují si výtvarného cítění. Všechny výrobky vypálíme v keramické peci a děti si je odnesou domů.

Pečení a vaření
Na tomto kroužku se děti seznámí s rozdílem mezi potravinou a surovinou, poznávají chutě a vůně. Začneme studenou kuchyní a budeme se učit, jak krájet a loupat, jak připravovat různé saláty. Potom vyzkoušíme jednoduchá vařená jídla z české i mezinárodní kuchyně. Naučíme se rozdíly mezi různými typy masa, povíme si něco o jeho přípravě i vaření omáček a dokonce se naučíme vyrobit domácí těstoviny.

Nakonec přijde na řadu pečení: drobné pečivo, sušenky a jednoduché koláče, muffiny a jiné dobroty, vyzkoušíme si modelování z marcipánové hmoty. Navíc zkusíme upéci domácí chleba a také zdobení dortů na slavnosti. Při tom všem se naučíme, jak úhledně prostírat a také pěkně stolovat.

Hudební kroužek
Nejde o výuku hudbě, ale o společnou zkušenost: poznání hudby za pomoci společného prožívání světa zvuků, tónů, rytmu a melodií v hudebních a muzikoterapeutických hrách. Seznámení se s pojmy jako nota, houslový klíč, atd.

Hra na Orffovy nástroje a také hudebně pohybové hry a rytmické hry – zrcadlení, jednoduché tance, pohybová improvizace, zpívání, relaxace, taneční přípravka plná pohybu, cvičení a dovádění.

Výtvarný kroužek
Při rozmanitých výtvarných činnostech se děti seznámí s výtvarnými materiály a technikami formou hry a výtvarných pokusů. Součástí „tvoření“ jsou i grafomotorická cvičení, která pomáhají dětem osvojit si základní zručnost a kvalitní návyky pro nácvik psaní.

Canisterapie
Tato původně terapeutická metoda přispívá k citovému rozvoji dětí, přímý kontakt s přátelským zvířetem uspokojuje jejich potřebu projevovat něžnost. Při poznávání nových věcí ve společnosti psa dochází k odbourávání neopodstatněného strachu, dítě získává pocit bezpečí. Při pozorování chování psa a jeho stavby těla se u dítěte rozvíjí pozorovací schopnosti i správné návyky chování ke zvířatům i lidem. Dítě se stává tím, kdo formuluje a zadává psovi úkoly: zlepšují se tak jeho rozumové i vyjadřovací schopnosti a komunikační dovednosti. Péče o psa rozvíjí u dětí láskyplný vztah k přírodě a okolí, ohleduplnost a respekt k životu.

Ruština
Pro děti a dospělé s rodilým mluvčím, s použitím metody Montessori.

Čínština
Připravujeme kurzy čínštiny s rodilým mluvčím.
 v Újezdu nad Lesy LimetkaProstředí a vybavení školky
Školka se nachází ve velmi čistém a příjemném prostředí v nově zrekonstruované vile se zahradou, v těsné blízkosti Klánovického lesa. Děti mají k dispozici dvě hlavní pracovní místnosti, místnost pro odpočinek a hraní. Školka je vybavena vkusným a kvalitním dětským nábytkem tak, aby se vaše děti cítily pohodlně a příjemně. V zahradě se nachází dětské pískoviště, prolézačky, skluzavka, odstrkovadla, auta a další zahradní hračky. Děti se zde také podílejí na pěstování zeleniny a ovoce pro vlastní potřebu.

Pečlivě jsme vybrali i veškerý učební materiál odpovídající věkové kategorii dětí; součástí výukového programu jsou samozřejmě Montessori pomůcky. Velký důraz klademe na široký výběr knih a didaktických pomůcek v češtině i angličtině, který budeme průběžně obnovovat. Budova a vybavení školky splňují veškerá hygienická, stavební a protipožární kritéria podle zákona č. 561/2004 Sb.

Přednosti školky

Hranice chování jsou v naší školce stanoveny podle pravidla „respektovat a být respektován“.

- nové moderní prostory
- přátelská atmosféra
- mladí, příjemní a kvalifikovaní učitelé s praxí s dětmi
- individuální přístup k dětem
- čisté prostředí
- stravování v biokvalitě
- dětské hřiště
Limetka v Praze 9Stravování
Velkou pozornost věnujeme stravování a pitnému režimu dětí po celý den. K dispozici mají čerstvou pitnou vodu, ovocné čaje, mléko nebo ředěný bio ovocný mošt, džus. Dovoz obědů v BIO kvalitě zajišťuje firma Bionea. Rodiče mají možnost vybírat z denního menu, které nabízí masovou či vegetariánskou variantu oběda. V době dopolední/odpolední svačiny si děti samy vybírají, kolik čeho budou jíst. Na výběr je vždy čerstvé ovoce a zelenina, mléčné výrobky, celozrnné pečivo, pomazánky, jogurty nebo cereálie. Oběd se skládá z polévky a hlavního jídla v bio kvalitě. Na výběr je každý den jídlo vegetariánské nebo masové. Jídlo je připravováno denně čerstvé v souladu se zásadami zdravé výživy a hygienickými normami pro stravování dětí předškolního věku. Děti k jídlu nenásilně pobízíme, ale nenutíme. Vedeme děti k tomu, aby jídlem neplýtvaly, aby si dávaly na talíř jen tolik, kolik snědí.